anime-news
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

anime-news

Dimensiunile maxime ale semnaturii sunt de 500x200
 
AcasaPortalGalerieCăutareUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 Profesori enervanti si profesori favoriti

In jos 
+3
Spring
anca
Pretty girl
7 participan?i
AutorMesaj
Pretty girl
Moderator
Moderator
Pretty girl


Numarul mesajelor : 24
Varsta : 30
Data de inscriere : 11/01/2008

Profesori enervanti si profesori favoriti Empty
MesajSubiect: Profesori enervanti si profesori favoriti   Profesori enervanti si profesori favoriti Icon_minitimeSam Ian 12, 2008 5:21 pm

Buna!!!! Am creat un subiect si pe aici. Deci care sunt profesorii cei mai enervanti?
1 Eu am o profesora de matematica care trebuia sa iasa la pensie de mult dar inca mai preda. Aceasta profa nu explica lectia si dupa ce a predat-o imediat de ascluta la ea. Nu inteleg de ce mai este inca la catedra.
2 Profesorul de sport. Noi la ora de sport jucam fotbal si nu facem deloc gmnastica si alte lucruri. Cred ca habar nu are el de ce spunem noi.

Prof favoriti;
1 Profa de engleza este favorita mea. Spune glume si rade la glumele noastre.

Astept raspunsurile voastre.
Sus In jos
anca
Moderator
Moderator
anca


Numarul mesajelor : 71
Varsta : 29
Data de inscriere : 11/01/2008

Profesori enervanti si profesori favoriti Empty
MesajSubiect: Re: Profesori enervanti si profesori favoriti   Profesori enervanti si profesori favoriti Icon_minitimeSam Ian 12, 2008 5:40 pm

profesori favoriti si profesori enervanti, deci
*profesori favoriti
-profa de fiz shi chim care face glume shi stie f bn cum sa ne capteze atentia
-profa de rom imi place cum explica notiunile (pacat ca e iesita la pensie shi treb sa plece la anu Crying or Very sad
*profesori enervanti
-profa de tehnologie nu shtie nimic baba aia shi nici macar nu e profesoara de tehnologie ora ei e atat de plictisitoare No